2 Nisan 2007 Pazartesi

şşşşş... şeşşişlik.

bi hafta sonraki ptesi'den medet uman bi insana hemen yanı başındaki pazartesi kazık atarsa...


konser bileti %1'lik bir ihtimale duyulan murphyvari aşkla ellerinden uçu uçuverir.
zaten sınav günü. çok kötü bi gecenin ertesi bi gün. hani bi pazartesiden fazla bi şi beklememeli insan. değil mi? saflık yahu benimki.

o değil de..


hayat cidden boktan yahu.

beyazdaki leke koyu grideki siyah

kadar olmasa da boktan bazen.

zor değil. aslında. derin nefes al, kulak burun boğaz tıka.
cump! glu glu.



kimse şiire küsmez. teknik bi mesele bu, küsülemez.
biraz yalnız kalırsın, o kadar. alışırsın. susarsın. yarın 3 nisan, düşünürsün. ne değişir, hiç. öbür gün 4 nisan, sonra işte 5 6 7.

9undaki konsere biletsizsin nihayetinde. anladım ben.

4 yorum:

Karanlık dedi ki...

deryikçiğim içini rahatlatacaksa sana bob dylan hakkında 2-3 sene önce yaptığımız bir muhabbeti anlatayım:

gürel: ya bob dylan'ın istanbul konseri de çok rezaletti
ben: evet, ben de duymuştum bunu. ses problemleri varmış, dylan'ın sesi fazla çıkmamış
mungan: aslında bunu konserin artı yönlerinden sayabiliriz :)

turuncu dedi ki...

beş dakikada değişir bütün işler, sen yeter ki şans ver günlere ve inan onlara. hani bilirsin ya, inaninca mavi akar..

höh, kişisel gelişim kitabı yaziyor gibi hissettim, neyse anladin sen.

deryik dedi ki...

karanlık: üf ya. bana ne işte. omuz silktim, gördün sen. şarkılarım güzel ama :)

turuncu: işte son bi şans, oltayı salliycam denize... bakalım. anladım :)

Darth Buraky dedi ki...

Yoruma yorum olacak ama..
Karanlik, diyalog hakikaten supermis :).

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker