7 Nisan 2007 Cumartesi

artık gün

biz iki kız, süpermarkette sadece dondurma ve patates kızartması alırken (artık menülere girsin bu ikili) bir erkek sebze çorbası malzemeleri alıyosa "gender role" dediğimiz şeyi yıkıp geçtik demektir. fiyu. arkadaşımın içine ümit usta kaçmış.

önce çorba. sağlık. sonra muzurat:
dondurmalarrr ve patates kızartmalarııı ve film...
hop! uyku.

çok artık bi gündü dün. bugün artık toparlansa iyi olur.


yaz geliyo ya, kalın ayak bileklerine dolanan sandalet bağcıkları saldırısı başlar yakında.

3 yorum:

Karanlık dedi ki...

hermes'in elçileri onlar, hele kanatlı olanlarından kullananlar

orhan kuşkulu dedi ki...

ben bu yaz farklı bir şey bekliyorum; sandalet alternatifi olarak yani.
**
patates kızartmasını bilemeyeceğim ama son bi kaç gündür sabah kahvaltılarını dondurma yiyerek geçiren biri olarak tercihinizi takdir ediyorum.

deryik dedi ki...

karanlık: uçamaz ki uçamaz ki yerden havalanamaz ki..

orhan kuşkulu: maalesef. yunan modası devam edecek bence. en azından oralarda eder. bak gör. dondurma+ patates kızartması. mutteşem azizim. ama kaymaklı olsun dondurma :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker