13 Haziran 2010 Pazar

parise gidiyorum, eyfeli çok seviyorum.

(başlığımız koçtaş cıngılı melodisinde)

boşuna ütü yapmak gibisi yok. 50 derece sıcakta su akıtan ütüyle 4 gömlek ütüledim. ne o, parise ütülü gidicem. bok var. tabii ki parise ütülü gidemiyceksin suelın. gerzeksin sen. buruşmayan pantolonum ve eteğim var. buruşmayan bluzum ve hırkam da var; ama gömleğim yok. ütüye sadece gömlek yüzünden muhtacım. ütüledim bitti. bavulu atıp atıp tutacaklar, içinden dertop olmuş kumaş öbeği çıkacak. deliricem.

resmen boş umutlar. sahiden yani, boş umut nedir deseniz, buruşacağını bile bile gömlek ütüleyip bavula koymak derim. ütü sinir bir şey. hele sıcakta. keza, saç düzleştirici. yok bunun o kadar dayanmayacağını biliyorum; ama yarın sabahı bile çıkarmiycak ve bana yarın akşam lazım. daha da ilginci, zaten saçlarım düzleşmiş bile değil. ütüye doyamadım, kafamda devam ettim resmen. oh harlı harlı, yüzüm gözüm pişti. saçım, kırışıklıkları açılmak yerine ezilmiş bir gömleğe benziyor. gömlekler zaten öyle. haliyle acıklı bir durumdayım. watsonstan aldığım, "uçağa alınabilir" boy ve hacimdeki boş şampuan şişelerini dolduracak ve hatta kullanacak olmanın sevinciyle yetinicem. sahiden tek atraksiyonum bu. onun için bu kutlu anı erteliyorum.

fena, çok fena. ben bavul yapmayı çok severim oysa ve iyi de yaparım. ütü oysa, çok başka. ütü kötü.

6 yorum:

narsis dedi ki...

eyfeli hiç sevmiyorum ama zaten parise de hiç gitmedim. yine de cingıl cingıl anadolu, hemen içimden söyledim.

deryik dedi ki...

ya ben de eyfeli pek sevmiyorum aslında; ama "evimi" ve "eyfeli" pek uydu :)

ne yazdı ne yazamadı dedi ki...

portatif ütü??? veya kalacağın (varsa otel'in) ütüsünü istemek?

alternatif çözümler müdiresi ne yazar ne yazamaz

Aleksi dedi ki...

deryik, yarın italyaya gidiyom, daha bavulum hazır değil. hemen bize gelip bana bavul hazırlar mısın? madem çok seviyon hazırlamayı.

değil mi ama?

deryik dedi ki...

nyny: portatif ütüyü "amaan gerek olmaz anne ya" diye ankarada bıraktım. kalacağım otelde de ütü verirler mi emin değilim. buruşsun artık ya. çözüm üretmeyi reddediyorum artık :)

alx: başkasının bavulunu napiym ben. kendime, kendim için güzel.

mermaid dedi ki...

"watsonstan aldığım, "uçağa alınabilir" boy ve hacimdeki boş şampuan şişelerini dolduracak ve hatta kullanacak olmanın sevinciyle yetinicem." hihi onlar çok süper deryik, asla içinden taşmıyor:) kullandıkça seni anıyorum:)
bolca zindelik diliyorum sana.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker