28 Mayıs 2010 Cuma

derken

teker birey listeliycem şimdi. o kadar iç daraltan yazı okudum ki ve aşağıdaki yazıyı gördükçe o kadar sıkılıyorum ki bilinçkokuşu yöntemiyle sıralıyorum.

* saçımdan çok memnun-dum. sabahki otobüste rengi benimkinin rengine yakın, uzun ve güzel saçlara sahip kız yüzünden çeke çeke uzatabilirim şimdi. uzayınca o kızınkiler gibi düzgün dalgaları olmiycak gerçi. uzun ve çirkin olacak. kabullenmem lazım.

*hayatımla ilgili adımlar attım. beybisteps. iyi de gidiyor. bi ödevim var çarşamba gününe, bitirmem lazım. ödev özlemişim galiba. en kritik yerleri hala muğlak ama bence yıldızlı pekiyi. insan kendini seviyor böyle zamanlarda. "uygar çalışma ortamından taviz vermeyi kabul etmiyoruz" ne kadar albenili bi cümleymiş. dil ısır deryikos, ufka bak.

* hayatımda hiç düğüne gitmedim. yani gittim, yaşım 6 filandı, teyzem evleniyodu. şimdi gerçekten gitmem gerekiyor, üstelik eski patroncuğumun oğlu evleniyor. kıyafet, ayakkabı filan çok sinir detaylar bunlar.

*o çok istediğim, "betonda ölmüş fare" renkli deri ceketi müthiş bir indirimle aldım. deri olduğundan hala şüpheliyim gerçi ama ossun. ankara kelepiri, yeni değil. hatta ve hatta %80 indirimle bir adet ofis ceketi de aldım. mutlu ve gururluyum. indirimler tüketimi tetikliyor diyenlere cevabım, ertelenmiş ihtiyaçlarımı karşılıyorum. yerseniz. kırk yılın başı ne aldığımı yazıyorum. yağmurlar seller gittiğinde de bi heves giyip siftah bile yaptım.

*terziye gittim, ötelemekten biriken tadilatlarımı halletti. müthiş bir hafiflik hissi bu. lakin en zor kumaşlarda bel-basen tadilatını başarıyla becerip paça boyu kısaltırken ikisini aynı yapamamak nasıl bir haldir, çözemedim. hala eteklik kumaşları veremedim, yaz bitmeden versem keşke.

*yarın annemler geliyor. onlar gelmeden önce evde temizlik devrimi yapılmalı. yaparım elbet.

* tarihte bugün. yok yani tarihte bi gün, baya iyi özetlemişim halimi. hala aynı durumda olmam da artık, tecelli.

* bir kez daha açıklıyorum, maaile felsefemiz: "gördün deli, dön geri". şimdiye kadar hiçbir zararını görmediğim gibi, faydaları saymakla bitmez.

*okumayı ihmal ettiğim şeyler ve okumam şart olan şeyler yarışta. gözlerim ağrıyor geceleri. hala yeni gözlük işini halletmedim pek tabii ki.

* ofiste 2 gündür sular akmıyor. boru patlamışmış. erişim dahilinde olan 6 tuvaletin hepsinin sifonunu kullandık, pazartesi sular gelmezse halimiz fena.

*yaz dediğin, bol bulamaç beyaz tshirt demektir. şorttur, etektir, sandalettir. 35 derece için aşırı tasarlanmış kıyafetler giyenlerin boğulduğu hissi veriyor. tiril tiril olmalı her şey. iş çıkışında eve ulaşana kadar kurdeşen dökecek olmak, nefretlik.

* iyi ki stambıl var yoksa şu son dakikalar geçmeyecek. personas da öyle keza.

*merhaba cuma gecesi. shall  we, hmm yes.

*çok güzel ojelerim var ama sürmeye üşeniyorum.

*ensemdeki beni aldırmadım ama artık aldırmıyorum. kelime oyunları yeş yeş.

*aspava'nın istanbulda bilinmemesi ne tuhaf. bence en yaratıcı, en manalı tükan isimlerinden.

*kapanış: sinekkuşları. allahım allahım size nasıl bir güzellik, nasıl bir mucizesiniz ya? veya şu veya bu. ispinoz da resmen, kokoş bir serçe ama çaktırmıyo.

5 yorum:

indis lúinwë dedi ki...

Personas, hani şu Firefox'un eklentisi olan mı? Sevindim valla senin de kullanmana, çeşit iyi gelir (:

deryik dedi ki...

evet evet. eğlenceli şey. indis hanım ce-e'si de güzel şey :)

indis lúinwë dedi ki...

Ben daha gözlük kararsızlığından bahsederken ce-e yapacaktım da :)
N'oldu sahi?

deryik dedi ki...

gözlük atalete teslim valla henüz bi şi yapamadım ki. numaram değişmiş olabilir, erteleyip duruyorum. siz de mi gözlük efendim?

indis lúinwë dedi ki...

Numara değişmesi ergenlik zamanında daha çok oluyor. Büyük ihtimalle bir değişiklik yoktur; ama hiç takmadıysan bilemem tabii =)
1,5 sene gözlük kullandım, 1 ay önce lense geçtim, oh mis. Ha şu anda bilgisayarın karşısında gözlük kullanıyor muyum? Evit.
Gözlerine iyi bakasın deryikimu.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker