17 Mayıs 2010 Pazartesi

aslında kimbilir, belki de bu bi post değildir.

iç şişirip gidicem, pek bi seviyorum ablası.
zonguldak. maden. 32 işçi orda bir yerde. 540 metre yerin altında. 7 kat eder heralde.
30 gün çeken bir ayda 25 kadın bizlere ömür. lütfen detaylı bi okuyun da içiniz şişsin.
166 validen de hiçi kadınmış bu arada. annemin konsolos bi arkadaşına "konsolos bey hanım" diyolardı, onun gibi bi şi olurdu heralde. valibey hanım.

neyse bir de iyi haber: KAOS GL alın. sol ve LGBTT dosyası bence merak etmeye değer. hatta ek olarak, butler burdaydı, salon dolmuş taşmış. bürokrasi kravatı salonda yokmuş, zaten biliyor idik.
ve bir dip not: ulusalarası vicdani retçiler günüymüş 15 mayıs.

evet her şey bianetten linko. onlar yazdı, ben sundum.
açınca fener-bursa geyiği olmayan tek yer çünkü. 32 işçinin göçük altında kalması, 22 adamın top peşinde koşması kadar gündemde kalmıyor ya ifrit oluyorum.

3 yorum:

Damlo dedi ki...

bi tane bile ürolog kadın olmamasına şaşırmışken ben, bu çok ağır geldi.
son cümle kadar değil ama.

deryik dedi ki...

ürolog kadın var? yani ben biliyorum bi tane, numunedir belki :)

hepsi her şey ağır. hava bile.

deryik dedi ki...

kadın ürolog ya da, neyse işte,anlaştık.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker