18 Kasım 2006 Cumartesi

resimli kitap



özge geliyo temizliği- ufukta masa göründü. bavul ve şilte sonradan eklendi.



Öz Scheveningen'de (bi kerede aksanlı söyleyebilene çikolata var) kumsalı inceliyo.
"bu kadar gelmişim, değmeden gitmem"

hayır rotterdam senden nefret etmedim zira akşamına alem vardı, odama attım gençleri.
zanzaraöznergizderyikkadeh
sabah 5.30: "hala bi şi olmuyo deryik sinir oldum yaa"



uyanabilip amsterdama kadar geldik tabii ki başbaşa fotoğraf çektiricez. bissürü.
nergizözderyik ve çaktırmadangüneşliamsterdam ve deryiköznergiz.




şey, ben sizi bu kadar tonton bilmezdim pablo bey. muck.




Zanzara beyi göremedik diyenler için uyarı: o hep bizim biricik kavalyemiz.



öz ve zanzara'dan nereyebakıyorbuadamlar tadında kareler... şirinler dilinde konuşmadan az sonra, kikirdeme nöbetinden az önce. hunters. supportyourlocaldealer. 45 dakika- 1 saat.
ahahaa yan masa kaydı laayn ahaha. "deryik! napıyosun sen! hımm..."






dünyanın en şeker kikirdeyen arkadaşlarına sahibim. hayır yani, 1-2 saat kadar sürdü de ordan biliyorum.
en son karede "e ama!!!" bakışım var evet, ama olsundu, insaftı.
mutlu, yorgun ve yaşlanmış haldeyiz.
dürüm üstübüyükboybigmacmenü üstüpatat...


efendim hollanda modası: parmağı kesik değil parmaksız eldiven. ama başparmaklı.
captain black ve djarum'a kuma: vanilya aromalı pink elephant.
bildiğin pembe sigara yaauv.



sonrasında uzun geceler.
oh redlight, sen bazen şaka gibisin.
oo milkweg'de balkan gecesi. yan kapıdan gönderdiler: latin gecesi.

bugün Van Gogh müzesi. fotoğraf çekmek yasaktır.

Öz giderken de fotoğraf çektik ama koymiycam onları tabii ki.
hem veda etmeyi sevmem,
hem de saçımız iyi çıkmamış.

~the end~

11 yorum:

jelatin dedi ki...

Deryik Hanım kafasına öpücük kondururken Pablo Bey'in kameralara fırlattığı isyankar bakışlar gözlerden kaçmıyor. Ve sen, ne renkli ortamımızdın Red Light District.

PS: Amsterdam'lara gidip de bizim blogun bahçesine 3-5 Pink Elephant atmayanın selülit oluşumu yüzde beş yüz oranında artıyor, ona göre.

Emir Bey dedi ki...

ah ne süper ne güzel ! :) daimi kavalyeniz olan bey in pozları çok etkileyici, delikanlı bir havası var bilmem anlatabildim mi :))

Emir Bey dedi ki...

Deryik hanım ben hayl mi görüyorum yoksa google ı açınca google yazısının yerinde Zanzara Bey in resmi mi çıkıyor yok sa hakkaten delirdim mi??

deryik dedi ki...

jelatin: pablo bey en sakin duranlardandı valla, hani müzeyi gezerken yorulmuş da köşeye ilişmiş gibi. charlie chaplin'in tesellisi ve marilyn'e etek tutma konusunda yardım fotolarımı koymuyorum :P

öhöm, pink elephant tabii.. derhal :)

emir bey: zanzaracığımız nimetimizdir, delikanlımızdır :) ve lakin google kısmını algılayamadım emir beyciğim, akşamdan mı kaldınız, bizimle beraber hunter's'a mı geldiniz, nedir :))

jelatin dedi ki...

Aman Tanrım! Marilyn'in eteğini tutarken çekilmiş fotoğrafın mı var? Lüüütfen mailime yolla, eğer buraya koymak istemiyorsan.

deryik dedi ki...

valla yolliym ama marilyn'i hiç benzetememişler, benim poz da bi eğreti, sığamadım yanına zira :)

Emir Bey dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
deryik dedi ki...

emir bey, follow the white rabbit mesajı bu. zanzarayı takip ediniz :)

lavender hağnım dedi ki...

deryik son fot nedir allah allah seleriyle baktm :D
yupiiie. herkes ifşa olmş. açık seçik biloglar seviorm :P
zanzaraya bu ilgi nedir allaşkına ben bişiyi mi kaçırdım!

deryik dedi ki...

lavender: ifşa edicem daha kimleri kimleri, bekleyiniz:)) bu arada zanzara bey bizim için neyse, pervaneler için de ışık odur :)

bething* dedi ki...

pink elephant i merak ettimm cokkk

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker