6 Kasım 2006 Pazartesi

bodyshop süprislerle dolusun...


reklam aldım valla. ama noldu bi bilseniz... ben gittim bodyshop'a, yaseminli parfümü bi kağıda sıkıp cebime koydum. dedim ki sonra "sabuş sever yasemin kokusunu da ne kadar ağırmış bu".

Zira sabuş hep "ay mayısta büyükada missssler gibi yasemin kokaarrr" diye bi tek yasemin aromalı parfümler kullanır. (haaalaa sabuş kim diyen varsa anneannemdir, bu blogun yardımcı kadın oyuncusudur).

sonra az önce cebimden çıkarıp kokladım o kağıdı, yemin ederim Sabuş yanımdan geçmiş gibi, bana sarılmış gibi, yeni uyanmış da gazete okuyomuş gibi oldu. yarın bodyshop'a gidilecek, ufak bi şişe Sabuş kokusu alınacak.
[gitmişken tabii ki komşuya uğranacak, "merhaba Leonidas, karamelli ve bi de krokanlı lütfen... şunlar fındık kremalı mı? iki tane evet... bi de irish cream olursa tamam" çikolata arsızlığı yapılacak.]



not : simiole, valla hafızaya çok yakın koku... test ettim onayladım.

6 yorum:

simiole paris carnet dedi ki...

oyleymis gercekten.

QM dedi ki...

beyoglunda yurursun mesela, biri gecer yanindan, kokusu burnuna deger, "aa bu o degil mi ya?" dersin, degildir, huzunlenirsin. oyle bisey iste...

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Özlem gittikçe abarmış... Tek diyebileceğim en kısa sürede kavuşun öpüşün koklaşın :) ne zaman döncen memlekete? (havaalanında karşılayacakmış gibi sordum, sadece merak:)

deryik dedi ki...

simiole: eskiden kızarmış ekmek kokusuyla da oluyodu bana.

qm: o halini biliyorum ama o hüzünlüdür. bu hali güzeldi.

tmwstw: 24 aralık akşamı ankara. 21i bile olurdu ama işgüzar bi okulum var, kalıp sunum yapıcam. valla gün sayıyorum dersem abartılı olur ama sevindim biletimi ayarladığıma, içim rahatladı :)

Ayca dedi ki...

smell piece :
use a name card without a name.
put an address and a smell instead.
YOKO ONO 1963 SUMMER

deryik dedi ki...

ayca: aynen katılıyorum!! pek yokocu olmasam da, iyi fikir :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker