23 Kasım 2006 Perşembe

bissürü bağımsız paragrafcık

yazmak istemediğim şeyler var. ama her gün düşündüğüm.
meleba günlük, bir sen bir ben bir de kalem.

israilliler beni rahat ettiriyo burda. meleba hadar, sen hep sakince, ablaca gülümse. huzur.
şarap niye bira değildir 101.

let's hug the Hague- free hugs campaign. büyük gün yarın. yağmur çamur işlemez, o sırık gibi hollandalıların bellerine sarılıcaz- tam 2 saat. türk olduğumu da söyliycem; kısmet.

gözyaşı bazen elektrik kaçağı gibi. şimdi izah etmek zor.
ben hiç aşk hakkında yazmadım buraya. sevgi hakkında da. ben zaten annemi yazmadım daha.

lavender
sakın saçlarının rengini değiştirme.
illa değiştirmek istersen bir gün, alx'in dediği gibi şarap rengi yap.

tuhaf di mi, lisedeki biricik canım arkadaşımla konuşmuyorum doğru düzgün. isterdim halbuki.
gelmeden önce tesadüfen konuştuk. iyi gelmişti.

Baharım, Bapım
, sen güçlü bi kızsın. okumayacaksın burayı tahminen; ama kocaman kalbi olan, fazla güzel; erkeklerin sadece çekici bulma hatasına düştüğü bi kızsın. senin kalbin onlardan büyük. olanlardan büyük. bu kızın kalbi her hafta okuduğu kitaplardan da büyük... bu kız var ya, hayatı hafife alıyomuş gibi yapma sanatına hakimdir; hafife alınmayacak kadar hem de.
bu kız, bakınca "iyyyk tikinin allahı" derken yaptığınız mimikten hele, büsbüyük.
obenimbenden2yaşküçükablam.

yine nezle oluyorum. meleba bal, meleba çay. meleba tylol hot. yine ben. ehi-hi.

arkadaşlarınız askere gitmeye başladığı an hayatı sorguluyosunuz- ve sağsalim dönsünler diye dua etmek... erkekleri de almayın askere. onlar okuyup ilim irfan sahibi oldular yaauv. çukur kazmasalar da olur. benim arkadaşlarım kimbilir nerde şimdi. bi kısmı asker. ne tuhaf. 6 ay içinde tam bi errrkek, tam bir yontulmuş vatanDAŞŞŞ olarak türk semalarına karışıcaklar, bi kısmı aralık yolcusu. içim cız.
pışt gençler... biz yine her hafta 7erkekvetekgülderyik ekibi olarak içelim olur mu?
ve cips kasesinin ortasına portakal soyan arkadaşım silah tutmak yerine gitar çalsın yine.

bi kez daha "ay sen hiç türke benzemiyosaağğnn" lafı duyarsam gerilip gerilip kafa atıcam.
izah etmekten daha çabuk sonuç verir diye düşünüyorum.bugün GS maçında gördüğüm Arda adlı oyuncudan (sanki Arda'ydı adı, bilmem ki) gelen enfes "yerdekıvranırkenanidenkalkıpkafaatabilenoyuncu" vuruşundan olucak.


buraya kadar okumakla kalmayıp alttaki postları yorumlarıyla birlikte okuyan arkadaşlara tavsiyem:
throw away your ADSL connection... iğrenç bi espri. evet.


ve evet- zıçar gibi yazıciim. doğamda var.

5 yorum:

Alx dedi ki...

ilahi deryik, sürprizlerle dolu bir insansın. :-)

Adsız dedi ki...

bi kaç cümlenle bnlerce km uzaktan bile, değil günü hayatı bile etkilersin dimi sen değiştiriverirsin? okuyorum ben seni sessizce.. gülümsedim günler sonra. bide balkon dedi içim. bide istanbul..bide mor oldu heryer.

deryik dedi ki...

alx: sürpriz derken? :)

snowflake'im benim... balkon, bi de istanbul, aynen. iyi ol sen, gülümse hep.muck.

Adsız dedi ki...

çok küçük yazmışın kastım okudum valla:)ben zati okuyodum da yorum yazmıodum ehe nese:p dilocuk deiştirmicek ki saçını ben tepesindeyim dontvöri :))

lavender dedi ki...

melabaaaaa.
kalemine kurban deryik.

farkında mısın bilmem son günlerde foto koymuorm saçım sarı pmb ehehe ama şirin :P

mucök.

lisedeki arkadaşlar. 3 4 tane kaldı benim ki ben. daha üni 2 yim.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker