15 Ekim 2006 Pazar

delileri seviniz

Mikrokredi nedir ne değildir'i çok sessizce konuşuyor Türkiye; halbuki o kadar iyi işler yapıldı ki mikrokrediyle. Hani göz oyacak yer arıyoruz ya güya, öyle değilmiş meğer, kefil gösteremeyen binlerce insanın borçlarını %100 geri ödediğini gördük mesela ülkece.

işte bu yüzden, deli gözüyle bakılan birinin yüzünde yaptığı işe olan inanç parlıyosa, onu çok seviniz. bu yazıyı da lütfen okuyunuz. aceleniz yok, vaktiniz çok. bi blog eksik okuyun ama bu yazıyı atlamayın.

4 yorum:

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Merhaba deryik,

Senin yazi cok onemli...

Microfinance/microcredit = mikrokredi super fikir ama crazy = deli degil :)

My wife knows much more about this topic.

It is always on top of every woman politician's agenda in Canada and especially in the US (Hillary Clinton, etc.)

Mikrokredi daha cok bilgiler:

http://www.grameenfoundation.org/

http://clinton.senate.gov/issues/economy/

Iyi pazar+lar,

Suleyman.

deryik dedi ki...

suleyman: verdiğin linkler için çok teşekkürler. evet kadınlar için çok önemli, hele türkiye gibi kadın girişimcinin az olduğu ülkelerde. Yunus gibi insanlara deli gözüyle bakanlara şaşıyorum ben.

Adsız dedi ki...

bu projeyi daha once okumustum, gercekten cok basarili ve yuzde yuz geri donusu olmasi da bunun bir kaniti sanirim

deryik dedi ki...

mert ulaş: "fakir insandan kefil istemelisin yoksa seni kazıklar" şüpheciliğini yok ettiği için mutluyum ben.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker