11 Ocak 2009 Pazar

hoptirinam

daha ne kadar belli edebilirim bilmiyorum ama: sıkılıyorum.
hazırlamam gereken bi tane sunum var. taslak sunum elimde. aynısının 2009 modelini üreticem.
neyse işte bu sunum, mevcut işimle aramdaki son bağ. hem de ankarayla, aslında. yapcam bitçek. 9 ay çalışmışım şaka maka. 2 ay tatili filan çıkaralım tamam, 7 ay. yarı zamanlı. zevkliydi aslında. yani en azından veda projem kapu tapastro diil... diğ miğ diğ miğ. kapanışı iyi yaptık diyelim.

ama powerpoint'i cidden sevmiyorum. bilmiyorum diil bakınız - sevmiyorum. slayt slayt sunum izlemeyi de hiç sevmem. yani yapılır tabii ama... şiir okumaya kalkan ilkokul çocuğu gibi. gerçi ben sunmiycam bu kez. daha da sıkıcı... slayt dediğin, bizim evdeki slayt makinasıdır, annemlerin fi tarihinde çektiği martılardır filan. iyi ki işletme okumayı filan düşünmemişim ey öss tanrıları. aldığım yegane işletme dersinden de zaten "bir slaytta en fazla 21 kelimeee! 21 dediiimm!!!" dışında bi şi hatırlamıyorum.

neyse işte öyle bi sunum işi var, yarın sabah 10 gibi "yarısı bitti" demem gereken. birazdan uyku. gerisi kısmet.şanstalihkaderkısmet5kuruuuuğğş.
kolyelerim boncuklarım canlarım.
kahverengi bi kısmı, anlaşılıyodur umarım.

5 yorum:

si-men! dedi ki...

sevmemen çok normal aslında, powerpointe karşı olan binlerce insan var ve bunu bilimsel açıklamalar ile destekliyorlar.

http://www.wired.com/wired/archive/11.09/ppt2.html

ayrıca insanları aptallaştırdığı bile söyleniyor. microsoft mağdur ama yapacak bir şey yok :)

Peanut Butter dedi ki...

ya of ben su paperi bitirebilsem cikicaz ama bir turlu oturup da yazamıyorum!! sinir harbi oldu bende.
kolye super olmus bu arada, bayildim. yargici'daki kolyelere benzemiş, 39 milyona satabiliriz derim ben.

deryik dedi ki...

si-men: ah bilim. kanıt olduğunu biliyodum :)

pbbc: 40 diil ama :)

n7e dedi ki...

Tarih derslerinde slaytlar candır, canandır. İşletme ve iş dünyasında ııııh. Böğ.

Esther dedi ki...

anlaşılıyor. Çok da güzel duruyor.. sen mi yapıyorsun?

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker