10 Ocak 2009 Cumartesi

amme hizmetinde sınır yok

75 milyar şarkı.
25 milyar video.
new york times'a göre yeni yılda ziyaret edilmesi gereken 3 siteden biri.
1. ayını doldurmadan google'dan teklif alan site.
ah hem de: türk malı (türk güzeli gazetecilerin başını döndürdü)
sade, güzel, sevimli, faydalı.
fizy hizmetinizde. çıldırın.

meraktan çatlamayın ve boş vaktinizi harcayın diye buyrun: tanıtıcı bilgi yazısı vesaire.
~*~

ha bir de.. israilli vicdani redçiler hapse atılmış. 17-19 yaşlarında 7 genç. aralarında eski mossad başkan yardımcısının kızı filan var. birçok yetişkinin aksine, filistine gitmişler. üstlerine ateş açılmış. görmüşler, yaşamışlar. karar vermişler ve o karardan dönmüyolar. israil gibi bir ülkede, takdir edersiniz ki destek görmüyolar.

neye ve niye karşı olduğunu bilmeden kan püskürenler doldu yine etrafa. onlara rağmen, yaşamanın temel koşulunu öldürmek olarak görmeyenler var. "öldürmek istemiyorum" diyenler. evet çok gençler. çok da sakinler üstelik. hezeyan halinde, "dualarla beddua" buhranından uzaklar. ve böyle, "benimki haklı savaş, seninki haksız savaş, onunki kısmen haklı, öbürü çikolatalı, diğeri çilekli, onlar başka biz bambaşka" filan değil yani: toptan. hepsine. her şekline. yerse. yemiyor bizim buralarda, oralarda da yemiyor anlaşılan. imza kampanyası başlamış. kim takar bilmiyorum o diyarlarda. bu diyarlarda olsa kimse takmaz. bizim vicdani redçilere neler oldu biliyoruz. "mehmet barışı seviyor da noluyor" oldu.

ama işte imza atınız. zira mesele yetkili guguklara değil, birbirine sesini duyurmak aslında...
imza atanlara.

4 yorum:

merhababenszn dedi ki...

gazete yerine seni okusak ya da sen gazete çıkarsan herkes okusa diyorum bazen. nokta atışıyla doğruya, güzele tam isabet.

hele alttaki monopoly mevzuu beni benden aldı. ne güzel bir ayrıntıları pas geçmemektir ulan bu. "takdirteşekkürsevgi" -3ü bir arada

yass dedi ki...

fızy super bır fıkırmıs.. tesekkurler bılgı ıcın..

ısraıl ıse .. o kadar garıp bır ulke kı ıcınde ıyılerın bulunduguna dair bıle suphemlerim var

Damlo dedi ki...

fizyi hemen kaydettim sık kullanılanlarıma, 75 milyar az değil yahu.

ayrıca imzamı da attım; saol. umarım sadece 7 kişi değillerdir.

Adsız dedi ki...

her yerde iyiler kadar kotuler de var bence.kucukken babam hep trt haberlerini izlerdi, o kadar nefret ederdim ki haberlerden, ne zaman bu haberler SON olucak baba derdim.diziler gibi haberlerde bigun biticek saniyodum. artik haberlerden o kadar nefret etmiyorum, bu savaslar ne zaman SON olucak diyorum. bitmiyo, dunyanin her yerinde guclu olan gucsuzu olduruyo. bunun doganin kanunu falan olduguna da asla inanmiyorum, sadece kotuler var iste, ve heryerdeler.ne sadece israilde, ne sadece trde, ne sadece abdde. heryerde.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker