18 Ocak 2009 Pazar

gaydiri

bu hafta dengeler değişiyo adamım.

sakin uykuları yine geride bıraktım ben. çok bilinmeyenli denklemler, azıcık bilip sonradan yabancılaştıklarımız falan feşmekan. özetle pimpirik geni diye bi şi var.bavullar dolusu üstelik, hohoyt. nadiren sakin uyuyorum, özel koşullar altında.

ilkbaharın gelmesi taraftarıyım. kar tamam, lapa lapa yağsın bitsin. yağmurlar da aynen. yağsın bitsin. sonra erguvanlar, elma ağaçları, kiraz ağaçları... çiçekli ağaçlar havaifişeklere benziyo bence.bu sayfada explorer kullanan şanslı azınlığın gördüğü, mouse okunuzun ucunda çıkan parıltılar gibi (ay ne uzun sürdü tarif etmek. "betimlerken öldü" dersiniz artık). yani benim taraftarlığım konuyu etkilemiyo tabii ama ben seçimlerde oyumu baharı getirene vericem. hohoho.

ay çok uzun ve ağır bi şiler yazmıştım, sildim.

güneş açtı.
üstelik ben çok mutluyum.
çok heyecanlı, azıcık korkulu.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker