4 Aralık 2006 Pazartesi

kümülüs kümülonimbüs

düşündüklerimin binde biri cümle oluyor anca.
onun dışında bulutumsu, kümülüs kümülüs durumlar.

birine defter ya da kalem vermeye karar vermek çok zor benim için. "yaz" demek çünkü; "anlat" demek. birine "sen buraya yaz, anlat ama ben ilgilenmiyorum" diyemezsiniz. "yaz ki, anlat ki bileyim" demek bunlar. di mi? benim için öyle.

Bir de yazmaya niyetleri olduğunu bilmeliyim mesela. onların kümülüsleri cümle olacaksa bu aracılarla, ne mutlu. kalemi defteri eline yakıştırmadığıma da almam ayrıca, hani yazı yazarken görmek hoşuma gitmeli... tuhaf, bi de sanki sigara içmeli o kişi illa. hoş zaten kalem/defter vermeyi düşündüğüm 2, verdiğim 1 kişi var. kıymetlimmm kategorisi. seçici kurul. breh breh.

ha tabii bi de, ben kalem defter vermediysem sizi dinlemeye tenezzül etmiyorum ya da hiç ilgilenmiyorum demek değil, tersten okuyup cümlelerimi delik deşik etmeyiniz, hazzetmem.

yok bu post "biri bana kalem defter alsın" postu da değil, var onlar. ben kullanamıyorum bu ara.

işte gördünüz!! yine kümülüs haldeyim. hatta stratüs hatta cirrus.

7 yorum:

daguerreotyper dedi ki...

(= Bende de minik minik küsümüsler var. Çırpı bacaklı soru işareti adamlar bunlar.

Küsümüs kümülüsleri.

http://www.finnhun.com/index.php?PHPSESSID=3e3e351676a59a99e1c61240ed3ecf1a&nyk=3&g=1&szo=kysymys&submit=Search

Adsız dedi ki...

kalem defter ve sigara ayrılmamalılar zaten.. bu teknoloji onları öldürmeden..
hatta sigara tuttuğun eline yaslııcan başını. önünde bi kadeh şarap, sonra ne yazarsan yaz.

Adsız dedi ki...

bana da geliyorlar..ben bugun kendime mektup yazdim..o kadar kumuluslerdeyim yani :D

deryik dedi ki...

a girl with a snowflake: işte tam da o resim. bi de tren koyalım hatta fona, tam olsun di mi? şarabın mantarını ben cebe atarım ama, ona göre.

tuğçe: oo senin kümülüsler yağacak yakında anlaşılan :)

deryik dedi ki...

daguerreotyper: aa yorumun geç geldi senin ama ilk yorum görünüyo?! kasıt yok yani, şimdi cevap yazıyorum çünkü şimdi gördüm..

küsümüs kümülüslerini ayrı bi sevdim, çırpı bacaklı oluşlarını en çok. benimkiler akmayan sümük gibi diycem çok iğrenç olucak. ama öyle napiym.

lavendera dedi ki...

birine moleskine defter almak istiyorum şu sıra. kısa film senaryolarını yazması için nasıl olur sence?

deryik dedi ki...

lavender: yok artık :)) çünkü tam da bu maksatla hem de bizzat moleskine defter alındığı olmuştur bi tarihte... yok ben seni valla kardeşime kuma alıcam :))

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker