23 Aralık 2006 Cumartesi

kaptan mirk.

mirkelam illa klip çekecekse ahu gözlüm'e klip çekmeliydi. bu konuda herkes hemfikir sanırım?


uzun saçlı bi kız olmalıydı, saç rengi belirsiz olmalıydı. gözleri ahu olmalıydı; renkli olmamalıydı. beyaz elbiseli, elbisenin eteklerinde kuşlar. kız çok cilveli olmalı ve hatta kız uçuşmalıydı, kızın bi eteğini bi de gözlerini görsek yeterdi. fon da beyaz olmalıydı. arada bir tori amos'un crucify klibi tadında olmalıydı; ama abartmadan. nazan öncel kliplerinden esintiler taşısa da özenti olmamalıydı. mirkelam çok azıcık görünmeliydi. dans ederken yaptığı başını ve omzunu aksi yönde sallama hareketi makaslanmalıydı. hiçbi şi kızı bozmamalıydı. asla ve asla "sağır ve dilsizler için klip" tadında fal deyince küre, saçlarını aç deyince açılan saç gösterilmemeliydi. daha ziyade kendisiiçinyazılmışşarkıyladansedenkız olmalıydı.



belki de klipsiz kalması daha iyi. "ahu gözlüm'ü seven bloggerlar birliği" kurucam. saçını yeni kestirmiş bi lavanta seviyo mesela, biliyorum. üye olmak isteyen kaleye mum diksin.

4 yorum:

jelatin dedi ki...

Bacım şarkının mp3ünü koy da dinleyelim.

Adsız dedi ki...

koysaydınız şuracığa biz de severdik belki

Adsız dedi ki...

sevmem mi.. klipsiz olması daha özel kılıyor klişesini de seviyorum ben.. herkes bilmesin, bilenler bir çatı altında toplansın işte:]

deryik dedi ki...

jelatin & emir bey: bir, teknik olarak üşeniyorum. iki, limewire'da falan var. üç, lavender'in yorumu görünce koymiym dedim... gizli bu. sırra vakıf olanlar seviyo :)

lavender: di mi :) antik bi kasette vardı bende, mp3 halini de buldum indirdim, son teknolojiye adapte oldu. güzel mutlu bi şarkı :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker