30 Mayıs 2006 Salı

ikilem



İnsan hem mezun hem de İstanbul'dan uzaklaşmak üzere olunca panik oluyormuş. Bir yanım niyeyse artık her gününü havuzda geçirip çimlerde kuruyup manzarada uyumak istiyor ki bu heralde yapay bi telaş- diye umuyorum ben. Diğer yanım da turist olup köşe bucak gezmek, ne biliym surlardan inip vapura binmek falan istiyo. N'olucak benim bu halim yaa.. Aynı anda iki yerde olmak gerek.
Bir de şu yurt denen kazıkçı zihniyeti anlayan beri gelsin. Bi 15 gün daha kalıcam mezuniyete kadar; çünkü toparlanıp çıkamıyorum ve kalıcak yer de gerek. Yarım aylık para alıyolar. E peki madem. Sonra devamı var ama: "oda değiştiriceksiniz". Nası yaa? Ben bu 6 m2 içinde üremişim resmen, bu odadan çıkabilsem boşaltırım odayı zaten, üstüne o parayı vermem ki. cevap iki türlü: ya tek kaş havada ve "ee bilemem artık boşaltın o zaman" mimiği ya da yine tek kaş havada "bi şikayetin mi vardı bacım anlamadım?" mimiği. Her daim fönlü bir hanıma hiç yakışmayan bir asabiyet... cık cık cık.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

comment buraya uygun degil ama..
once soylemek gerekirse de tanisiklik yok ama ayni kampus;)

bafra saha calismasi nasil bisey??

deryik dedi ki...

Doğa Derneği Bafra'yı koruma amaçlı bir proje geliştirmiş, bunun sosyoekonomik ayağı için daha önce proje asistanlığı yaptığım hocadan yardım istemişler, o da bana yine asistanı olmamı teklif etti. Projenin sahasına, yani bafra'ya gerektiğinde ben gidicem.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker