15 Mayıs 2006 Pazartesi

Gözlük

Kocaman, plastik, adi ve kahverengi bi güneş gözlüğüm oldu (bkz. aşağıda bir yerler). Serhat'ın "kaynakçılığa mı başladın" dediği kadar var, heves ettim aldım. Ben ilkokuldan beri "dışardan amma ukala, amma soğuk nevale görünüyosun" lafını duyarım, hatta 7 yaşımdayken bir kız bana "buzdolabı kılıklı" demişti. Gözlük işte bunu değiştirdi. Tuhaf bi şi aslında. Yüzüm tamamıyle ortadayken "soğuk nevale" oluyorum, sonra başkasında görsem "ilgi çekmek için donunu da başına geçirseydin bari" diyeceğim bir gözlüğün arkasına gizlenince"sevimli, şirin, şeker" oldum. İyi mi kötü mü karar veremedim; ikisi de önyargı. Üstelik ilkinin sonunda "soğuk nevale olmadığını göstererek" bir basamak atlıyosun; ikincisinde ise doldurman gerek bi "sevimli-şirin-şeker" beklentisi var. Beklentilere göre mi yaşıyoruz? Hayır. İlk izlenim açısından şeetmiştim ben yani...

Belki de gözlükle ilgisi yoktur, paranoyadır; ama gerçekten insanların tanışma anındaki tepkileri değişti ve ben şirin olmayı bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker