13 Ocak 2011 Perşembe

perşembü

alkol kullanma yaşı 24 olmuş mu oluyor mu, bi şi.
koptum gittim ben, gazetelerden, günlerden, takvimlerden. sahiden, isteyerek koptum. tek istediğim kitap okumak, ev işi ve gecenin bi saati telefon gelmesi ve ses. bu kadar.

yönetmelik metinleri çok eğlenceli, her şey tanımlı. mesela yukarda bahsi geçiveren yönetmelikte "genç" tanımı var: "Onbeş ile yirmidört yaş arası dönem içinde bulunan kişi". çocuk deseniz, 18 yaş sınır oluyor, gençlik ise 15'inde başlıyor. yani 15-18 yaş arasına "çocuk gençler" veya "genç çocuklar" diyoruz. öğrendiniz.

"Alkollü içki reklamlarında, bireysel ya da toplumsal nitelikli özel olaylara vurgu yapılarak, alkollü içki içmeyi özel olayların bir parçası olarak ilişkilendiren içerik kullanılamaz". meali, içki reklamında depresif ve yalnız alkolikler kullanabilirsiniz, düğündür, doğumgünüdür, ters. bağımlılık, bireyi yutan şer girdapları lazım. içki, kötülüklerin anası olarak, bittabi insanları eğlendirmemeli. ay işte böyle gidiyor. yönetmeliğin kendisi basındaki her türlü yorumdan çok daha eğlenceli. içki reklamı yasak mı? değil. sadece "tanımlı", rica ederim.

savunma harcamalarının ülke bütçesindeki payı %8.2 artmış. bu da bilinesi sanki.

başbakan veya genel olarak kabineyle ilgili en çok güldüğüm şey şu: biri demeç veriyor. ikincisi telafi etmek için "öyle dememiş yavrucak, bu bi komple" filan diyor. halı altına süprüntü. derken nasıl oluyorsa, birinci ikinciye gıcık olup, tam bir pal sokağı ruhuyla, "bana ne bana ne dedim bi kere! hıh napıcan ki! patliycan ki!" filan diyor. biz de izliyoruz. kültür bakanına has bi şi diil, çiçek'le de yaşamıştı bunu. kabinecek bunu yapıyolar. biri diğeri yerine özür diliyor, diğeri ona dikleniyor falan filan. komik işte.

o hafta, bu önümüzdeki hafta.
birileri dişçiye, birileri acilen muhtara gidecek. herkes aynı yerde buluşacak.
 *
laptopım avuç içine sığacak kadar küçülerek büzüştü. güzel oldu. şimdi sırada laptop var.
uzun zaman sonra 1 paket sigara aldım, içinden bi tane içtim, peh. bu değil ki mesele.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker