30 Aralık 2007 Pazar

fırt.

blogumla aşk tazelemek istiyorum. sağ taraftaki kırlangıçlara katılmayı da istiyorum ayrıca. sürü sürü üstüme uçsunlar istiyorum mesela. bi de denizin üstünde güneş parlasın, hava ayaz olmasın, tadına varayım. ben en çok ışınlanabilmeyi istiyorum; ama sanırım o bekliycek biraz. sevdiğim kokuları yakınımda istiyorum.

bunu yeni yıl listesi sanana gülerim. yeni yıl dileğim bir tane:
yapmak.

hamle yapmak.
gönlümdekini yapmak.
gönlümdekini yapmak için hamle yapmak.
gönlümdekini ve hamleyi bilmek kalıyor geriye. 3 nalla bir at yani.

3 yorum:

gülş dedi ki...

gönlündekini bulduğun ve gerçekleştirdiğin bir yıl olsun iişallah!
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Savrulup duran bir zaman diliminde
Sarsarak ve sarsilarak geciyor gunler
Ama kalbimiz catlayacak kadar duyarli
Hayati savunabilecek kadar gucludur.
Ahmet Telli

bilmene el vermek için.. :-)

deryik dedi ki...

gülş: inşallah, hepimizin :)

emekçi: güzel bi dörtlük... teşekkürler!

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker