14 Kasım 2007 Çarşamba

kuştüyü





OH!

tezi bitirdim, yolladım.

hayatımdan çıktı.

17,284 kelime. 41 sayfa. times new roman, 12, single space.

ben şu andan itibaren bütün hafifliğiyle havada süzülüp, dans edip, yok yok inatla asla yere inmeyen bir adet tüy oluciim. aynen yukardaki gibi evet.

benden mutlusu yok bugün. valla yok. heheyt.

üstelik bi şi itiraf ediym mi?
ben dün 8 saat uyudum. heheheytt! uykusuz bile değilim yahu!
evet bugün izninizle kendime gurur duydum ben. tam şu an.

ortasında oturduğum kitap ve makale havuzuna şöyle bi baktım da...
bitti işte!

15 yorum:

Adsız dedi ki...

ohh be ben de sevindim valla.41 sayfa tez nasıl yazılır yaw üffff..bravo bravo,tebrikler

jelatin dedi ki...

Ooooooooh, oh.

merhababenszn dedi ki...

VUUHUUUUUU!!! geçmişler olsun, sefan da olsun, oh ohhh :)

Emir Bey dedi ki...

çok akademisyen bir karaktersiniz :D

gülş dedi ki...

çok çok geçmişler olsun çok çok tebrikler!!

Adsız dedi ki...

DERYİK

GEÇMİŞ

OLSUN! :D

("Uğur Derin Dondurucu!" formatında okunacak ;D)

Adsız dedi ki...

şimdi şöle bi negatiflik yapayımmm :) bi boşluğa düşme hali olmadı mı. hani çok yoğun olursun bi anda ee noldu şimdi dersin ya...

Nihat Demirkol dedi ki...

yazılı sorularımı hazırladığımda, elimdeki yazılıları okuduğumda, kulüp dökümanlarının ilgili yerlerini işlediğimde ve eksik birkaç günlük planımı yaptığımda ben de kuş tüyü gibi olacam inşallah... :=))

yeni hedeflere daha hızlı ve içimiz daha rahat koşabilmek için, geride tamamlanmayı bekleyen hiçbir işi bırakmamak lazım...

mesele şu an burda olmam bile hata :=)) ben en iyisi hemen kalkıp işlerime bakayım!

mutluluklar!

Adsız dedi ki...

bravo bravo bravo bi ara lisedeyken bende tez yapmıştım feci bişi yapsan ki mecbursun yapmasan okuldan tezi bitirmeyene diploma yok dendi off geçmişe döndüm birden sana da büyük geçmişler olsun deryik..yazılarını merakla bekliyorum heheh
bu şeye döndü hani vardır ya başarılarınızın devamını bekliyoruz der gibi

deroş dedi ki...

yaw ben tekrar geldim insan kendini yeniliklere açmalı değil mi

daphnevega dedi ki...

Bir de ayıkken söyliyim ben: geçmiş olsun! :)

Adsız dedi ki...

yaffs şükür olsun:)))

deryik dedi ki...

teskur teskur herkese valla bi rahatladim yani...

gulin: yok yahu hic oyle seyler olmadi. OSS'de de olmamisti :)

ayse: ehehe ben ilkini de saymistim yahu :P ersin soylesin esas ayikken, onunki sayilmadi :P

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun!

ezgi dedi ki...

deryik'im soyle bir oooooohhh cooooook sukur diyorum senin yerine. sevindim bir suru bir suru, yarasin efesler de artikk! :D

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker