16 Kasım 2007 Cuma

ben hür. hür ben.

meraba blog. uzun zamandır söylendiğimi fark ettim. halbukim hayat güzel yahu. bunu yükü üstünden atınca fark eden ahmak cümlesi.

hava soğuk yalnız, o kötü. her gün pofuduk geziyorum. kat kat giyiniyosun, sonra bir yere gireceğin tutuyo hadi soyun. nedir yani, giy-çıkar ömür gidiyo. ayrıca yüzüm çatlıyo benim. dudaklarım yarılıyo. nemlendirici napsın 15 derecelik sıcaklık farkına. baharları özledim.

gizlice bilet bakıyorum, berlin ve londra. avrupanın 3 büyüğünden ikisi kaldı. diğeri paris. berlin ve londrayı ucuza çıkarma yöntemleri derdindeyim. aslında yarın gidebilirim. bilet de var. kalıcak yer de buldum berlin'de... gitmiyorum ama. bekliyorum. bugün 16 kasım. 26 kasımda burda olmam gerek. o 10 gün içinde istediğim yerde olabilirim.

dün tramvay beklerken önümde bi araba durdu. içinden bi tramvay görevlisi amca çıktı. elinde şu belediyenin karlı yollara döktüğü tuzdan var bi şişe. yere döktü. ben aptal oldum- tuz ne kar nerde noluyo?!?! meğer amcanın gördüğü benim göremediğim 5'e 10 cm ebatında bir minik buzlanma belirtisi varmış yerde. yuh yani. çözdü onu rahatladı amca. diğer minör sorunlara doğru yol aldı.

gri havanın yakıştığı tek şehir istanbul zira henüz londra'yı görmedim. diğer adayım da londra. ikisi dışında çok zor yonca. bakınız ben iki gündür 13 saat falan uyuyorum üzerinize afiyet, yetmiyo. demek ki bu hollanda memleketine yakışmıyomuş misal.

ben burda efes içtim bu arada. efes pilsen. maalesef yeni şişesinde. sanırım eskisi biraz bira göbeği formunda olduğu için değiştirdiler. ne güzeldi aslında.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

deryik fotograf da koy yahu.

Witness dedi ki...

var ya kafam karıştığında filan bir yazını okuyorum iyi geliyor... keyfini sür, sonra da yaz, biz de okuyalım

deryik dedi ki...

isimsiz: hemen koydum bir ustte.

witness: yazarim yazarim, okunmasina sevindim :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker