12 Ağustos 2007 Pazar

yollar

eveet efendim beklenen gün geldi, o meşhhuuurr saha çalışmam için ve tabii ki kıyısından tatil için bodrum'a. artık 45 derecede ciddi kıyafetlerle muğla-milas yolları taştan, umarım bi şi çıkarabilirim. ses kayıt cihazı son anda alındı, hala içinde kaset yok. kısmet.. olur elbet. evin sarnıcına sevdalı bi şekilde bu akşam yola çıkıyoruz, eskilerin aklını seveyim.

3 hafta içinde yine ankara. gitmeden önce bi uğramak gerek tabii ki.

perulum vizesini aldı, bileti de var, son dakikacılıktan kalp krizi geçirecektim; aman sanki ben farklıyım da... 4 gün istanbul'a gelicez; ama hostelde kalmaca, turist gezdirmece, hani arayamazsam sövmeyin. "söverim bilirsin" diyen de gelsin bize katılsın efendim, bekleriz. nedir yani.

haliyle burası az biraz tatilde. üretken geçer umarım.


bi buğday dergisi alın okuyun.
iyi gelebilir bu ara.
TaTuTa!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Deryik bizi diskoya götür !!!

valla istanbul'a gelirsen beni de gezdir gördür. Sanırım ben gezip göremeyecek kadar kaplumbağayım artık :( zıp zıp zıplarım belki yanınızda

Adsız dedi ki...

Aşkolsun yaa haber verrr geldin mi aloo

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker