17 Ağustos 2007 Cuma

kitap yardımında son nokta!!

efendim havalar sıcak havalar güzel, ropörtajlar koşturmacalı ve balık kokulu. torba esintili ve su var, daha nolsun. bodrum merkezi bilemiycem, turisttir yine.
kısa ve öz bi duyuru için geldim.

ankara'dan yapıcam diye heveslendiğim kitap yardımı meselesi parmağı sakatlayınca askıya alınmıştı "nasıl taşiycan kızım" annesi sebebiyle.
şimdi artık bu da kalktı. kör gözün parmağına bi imkan duyurucam burdan, artık katılmayana yuh derler.

çağdaş yaşamı destekleme derneği ve TNT Express, 2000'den beri çok güzel bi işbirliği yapıyo efendim. bu senekinin tarihi 17 eylül'e kadarmış, yani acele edin. gerçi belki uzatılır, bilmiyorum, benim gördüğüm ilan öyleydi (martta başlamış). şöyle ki:

444 0 868 no'lu ücretsiz telefonu arıyosunuz, bağışlayacağınız kitabı evinizden alıyolar, ihtiyaç sahibine ulaştırıyolar. yuh artık yani. oturduğun yerden yardım.

evde gidecek kitaplar zaten ayrılmış bekliyordu, nasıl taşınacak derdi de bittiğine göre tek bi telefon açılacak gidince. kuryeler gönüllü olarak ulaştırıyomuş.

neler gidebilir derseniz...
klasikler
çocuk ve gençlik klasikleri
ÖSS ve LGS (miydi adı) hazırlık kitapları
psikoloji kitapları
öğretmenlik hazırlık kitapları

diye saymışlar... gizlice balon ve şeker koyana da ceza yoktur heralde.
daha fazla detay için ÇYDD ya da TNT express'e sorabilirsiniz tabii, benden bu kadar.

artık kitapları bi koliye koyma kısmını da yaparsınız, di mi?

13 yorum:

etki alanı dedi ki...

Bu ya�taki gen�lerin duyarl� olmas�beni mutlu ediyor.
Evdeki kitaplar� ne yapsak diye d�n�yordum.
Bloglar� seviyorum.Her an g�zelliklerle kar��la��yorum.
Anlatma tarz�n� sevdim.Ben de ablamdan daha b�y�k g�steren biriydim.Hala O daha minyondur.Karde�ler aras�nda b�yle tatl� farkl�l�klar oluyor.
Sevgiyle kal.
T�t�

ferhat can dedi ki...

OKS oldu artık o. uzun zamandır devam eden, gerçekten iyi bir kampanya ama ben senenin belli bir zamanında yapıyorlar diye biliyorum. o zaman bu zaman mı şimdi ? yoksa ben mi yanlış biliyorum ?

ferhat can dedi ki...

allah allah orada yoktu o paragraf daha demin. =) bir komment daha yazıyorum. bu ikisini onaylamazsın artık. ya da onaylarsın benim için eğlenceli olur iki türlü de.

ferhat can dedi ki...

çok güzel bir kampanya ! senin de tam zamanında yakalaman süper olmuş. kolay gelsin.

senelerdir çok sevdiğim kitaplar dışındaki kitaplarımı çevremdeki maddi durumu yetersiz çocuklara dağıtıyorum. o kitapları verdikçe boşalan kütüphanemle de gurur duyuyorum =)

Arolium dedi ki...

Gazete gibisin aplacım eyvallah. Koli işini sen merak etme, bunu da yapalım artık di mi..

maria puder dedi ki...

yaptık bile :)

Adsız dedi ki...

Bravo canımcım bende ÇYDD gençlik kolundayım tüm gençleride aramızda görmek isteriz ayrıca.

Aziz DOSTUM dedi ki...

Tebrik ederim bu çalışmaya en azından burada öncü olduğun için (kendi adıma konuşuyorum yeni bilgim oldu bu konudan) ha tabi ifade sanatının güzelliğide bi başka hüner olsa gerek. Allah yardımcınız olsun.

Bu ülke insanı için bir çivi çakan kişiye bile minnettarım. İlim çinde de olsa gidin bulun dememişler boşuna. Ülkemin en büyük sorunu eğitim eksikliği iken bu yardımların doğru ve yerine yapılması taraftarıyım.

Murat Ozdemir dedi ki...

cok guzel, cok

Anıl dedi ki...

Artık bu işin mazereti yok. Herkes elinden geleni yapmalı.

gülş dedi ki...

gel artık deryik..

deryik dedi ki...

geldim geldim... sevindim bu kadar ilgi çekmesine, teşekkürler herkese :)

DRNEFES dedi ki...

ne güzel bir duyuru bu boyle..çok ii oldu hemen aldım teli.benim de en çok üzüldüğğüm ulaşım sorunuydu..çok ii oldu çok..

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker