21 Temmuz 2011 Perşembe

kum saati

onun beli çok ağrıyor. benim de belim ağrıyor. benimki 1 ay oldu ama elbet geçer, onunki daha uzun sürdü, umarım onunki de geçer. benimki daha hafif, galiba dayanışma ağrısı. yürütmüyor, adım attırmıyor; ama geçer. günler de geçerse, tatil gelecek. tatil gelince, deniz buz gibi ve tuzlu olacak. ben sıcak deniz sevmem, pismiş gibi gelir. bunun dışında, tatil gelince, çok güzel kavuşmalar olur. çok güzel kavuşmalar olunca, bi an başını kaldırır insan, bi yıldız kayar. sokak kedisine bakar, kedi durup dururken sırtüstü atıverir kendini, oyun ister. serçeye bakarsın mesela, hop, o da sana bakar. altından geçtiğin incir ağacı "topla beni" diye hop, ayağının dibine meyvesini atar. ne bileyim yani, öyle bir sürü anlık güzel şey, gözünüze görünür. bel ağrıları bile geçer bence.

ben bi tek bunu düşünmek istiyorum.
uçak tamam, yer tamam. sadece geri sayım. sonrası iyilik güzellik.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker