17 Mart 2011 Perşembe

yanımda değil, kanımda

biz küçüktük, yaz vaktiydi, athena'nın holigan'ının yazıydı, bodrum'daydık, ah biz ne çok zıplamıştık, ne çok dansetmiştik. yine olsun, yine athenaymış, yine yazmış, yine zıplayalım. ben athena'yı hep çok sevdim, 2010 albümlerine iyice uzak kalmış olsam da. olsun, bence zamanında athenayla zıplamış olmak, bıraksanız yine zıplayacak olmak, şu kadar yıldır en tutarlı hareketlerimden. eurovision filan, ben bilmem. benim için holigan bir albüm değil, kaset. A ve B yüzü var, anlatabiliyo muyum ki? öyle işte.

her şey vaar, her şey va-a-ar.. her şey vaar. her şey vaar..

2 yorum:

Peanut Butter and Black Coffee dedi ki...

Ne gunlerdi Deryikko yaaa :) Errol ve Serafettin vardi :) Spice Girls ayakkabilari falan vardi :D Superdi :D
Bi de o konserden sonraki gun karnimin agrisini unutamiyorum, sizin balkonda uzanmis kivrandigimi hatirliyorum :D

deryik dedi ki...

ay valla yahu, ne günlerdi :) uykusunda sayıklar insan ama dans da edebiliyomuş. ben o gece öğrenmiştim :P

özledim, özleediiiiim!

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker