11 Ağustos 2010 Çarşamba

iyi şeyler

Ben Macahel'e hiç gitmedim ama bir gün gidebilmek istiyorum. buraları görebilmek için tek kısıtım "ben ölmeden önce" olsun istiyorum, "bu yerler öldürülmeden önce" değil. bence çok basit bi istek. derken macahel'e hes. hepimize her şeye hes zaten. inatla anlatın, kendi yalanına inanmış birini gerçek dünyaya döndürmek kadar zoru yok.

Açıklanan Bilirkişi Raporunda Dünyanın Türkiye’deki Tek Biyosfer Alanı Olan Artvin’in Borçka İlçesine Bağlı Camili Vadisinde Yapılması Planlanan HES projelerinin Kamu Yararı Başta Olmak Üzere İmar Mevzuatına, Planlama Tekniklerine ve Plan Bütünlüğüne Uygun Olmadığı Kaydedildi.

bu 12 sayfalık raporu hazırlayanlara teşekkür etmemiz gerek. o yüzden hep kötü adamları değil, biraz da kahramanları yazmak lazım. kahramanlar, tanımadığınız halde, "ben sadece işimi yaptım" diyecek kadar mütevazı olduklarını bildiklerinizden çıkar:
  • KTÜ Orman Fakültesi Peyzaj Mimarlığı Bölümü Öğretim Üyesi Prof.Dr. Cengiz Acar,
  • KTÜ Mühendislik Fakültesi İnşaat Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Yrd.Doç.Dr. Osman Üçüncü
  • KTÜ Mimarlık Fakültesi Şehir ve Bölge Planlama Bölümü Öğretim Üyesi Dr. Ersin Türk

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker