2 Eylül 2008 Salı

morethananythingelse

ben trenleri özledim, daha da fazla binecekken üşendiğim trenleri. tren tren tren. ankara ekspresi filan diil. ankara ekspresi, ya da genel olarak türkiyedeki trenler, bilinmesi olay olan şeyler. "hop trene bindim bi baktım çankırıdayım" filan yapmıyoruz burda mesela. ya da her gün iş için eskişehire trenle gidip gelenler yok. neyse yani, tren o kadar hayatımızda diil. olsa keşke. istanbuldaki banliyö treni kılıklı bostancı civarındaki tren güzel bi aday olabilirdi, eğer geçen haftalarda hocam olmuş biri trende ölmeseydi... tren olsun şehrin kenarında, etrafında. tren raylarına dizilmiş şehirler olsun, madem deniz yok. trenler güzel şeyler. sanki giderken lütfedip sizi de içine çekmiş, yetişkin tramvayları gibi.

trenlerde çekilen fotoğrafları seviyorum. niyeyse hepsi ekstra güneşli oluyolar.

3 yorum:

Teo D'Smyrni dedi ki...

Trenler, bence, tam anlamda yolculuğu hissettiriyor insanlara... Yeni insanlarla tanışma fırsatı, genelde sohbetler çok dürüst olurlar hani o insanı ilk defa görüyorsun ve bir daha belki görmeyeceksin diye "maske" takmaya ihtiyacı kalmıyor... 40 saatlık tren yolculuğu yaptım bi sefer hala o zaman duyduğum sözleri aklıma geliyor bazen; kaç tane Kazancakis'ın Zorbası var trenlerimizde, kaç tane Sokrates... beraber içki içebilecek insanlar da var genelde :)

Emir Bey dedi ki...

pek sarı pek sepya hatta !

mermaid dedi ki...

Geçen yıl trenle gitmiştim ankaraya ben sırf zevk olsun diye.
tren çok severim ben de.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker