26 Nisan 2006 Çarşamba

Oda

Dağınıklık bir süre sonra dayanılmaz olabiliyor. İflah olmaz hale geldiğinde nerden başlayacağımı bilmediğim için teslim oluyorum. Daire arkadaşım Mina'nın zamanında odamı fotoğraflamış olması ya da ziyarete gelen Özge'nin panikle bir şeyler toplamaya çalışması... Tepki bile veremiyorum, utanç bile duyamıyorum. Müdahale ettiğim zamanlar giderek sıklaştı; ama artık toplu kullanım alanlarına da sıçradığımı fark ettim. Odam yaklaşık 6m2'lik bir hobbit deliği, hemen dağılıyor- toplarken bile. Ben sürekli koşturuyorum ve yorgunum. Dolayısıyla Garfield miskinliğinde bir yığının ortasında oturmuyorum, o yığınla savaş halindeyim ve ürüyor.


Hiçbir zaman derli toplu,düzenli olmadım, hatta "bırak dağınık kalsın" bence; ama giderek katlanılmaz oluyor bu iş ve ben başa çıkamıyorum. Bilgisayarımın masaüstü bile dağınık. Feng Shui falan deniycem artık son çare. Böyle bir alışkanlık edinmek için üst sınır kaç yaş acaba..

1 yorum:

Ozge dedi ki...

Derya'cım ilk yorumun da benden olsun istedim : )

Feng shui ile odanın toplu kalacağını sanıyorsan seni tanıyan biri olarak uyarayım, sen bu sefer de feng shui'ye göre odanı dağıtmayı başarırsın. Enerjinin akmasını engellememeye dikkat ederek kıyafet yığınlarını odanın ortası yerine kenarına yığarsın artık : ) (Ay çok mu acımasız davrandım ne?! Ekleyeyim hemen, isteyince düzenli olabiliyosun evet!)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker