25 Nisan 2006 Salı

Hız ve ponza taşı


Bu cümle 256MB'lık bir flash kartın kutusunun arkasında yazıyor. Devamı ise şöyle:

"HIZ anı yakalamaktır.
HIZ her şeydir."

Olduğu gibi yazdım, yani hız kelimesinin yazılışı da vurgusu da böyle. Seviyorum ben böyle iddialı lafları. Gün içinde koştururken biraz durup yavaşlamak isediğinde, kafanı kaldırıp ne olup bittiğini anlamaya çalıştığın anlarda bileceksin ki "HIZ her şeydir", durmayacaksın. Aceleden güneşin batışını göremedin mi? Donduruyoruz biz onu dijital fotoğraf makinamızla, zira 256MB'lık kapılar gibi bir flash kartımız var, o manzara bizi yavaşlatmıyor böylece, sonradan bakıp mutlu olabiliyoruz. Anı yakalamak oluyo adı.

Ürünü haddinden fazla iddialı hale getiren "kutu arkası yazıları"ndan biri de bir ponza taşının paketinin arkasındaki "İyi bir ürün seçtiniz. Teşekkürler!" ibaresiydi, hala sakladığım... Bana benim adıma teşekkür eden bir firma sanki. "Size yaptığınız bu iyiliği unutmuyoruz" dermiş gibi. Akılda kalamayan onlarca markanın onlarca reklamından sonra, ne kadar rekabetçi olduğunu bilemediğim bir ponza taşı sektörü için bu kadar iddialı bir laf, bu Don Kişotluk bence çok esprili- komik değil; esprili.

1 yorum:

bellatrix dedi ki...

gunumu senlendiriyor bu gereksizce iddiali sloganlar :)

bi tane de benden:
http://bellatrixbegins.blogspot.com/2010/04/1-geleneksel.html

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker