1 Ekim 2011 Cumartesi

yılan


günüm erken başladı. gözümü açıp bir+bir’de sonraya sakladığım yazıları okudum, bazılarını bir daha okudum. Kahvaltı ettim, volta attım. Sonra bir cumartesi günü olmasına rağmen patronumla buluşup tünele gittim, sonra nuruosmaniye. Peştamal türleri, çini desenleri, banyo lifleri, halı motifleri, bakır işlemeleri filan derken hayatımın ilk Kapalıçarşı XL turunu yaptım. Hatta arada el yapımı ayakkabı siparişinin teslimini bile aldık, bi dahakine kendim için geri gidicem oraya. Kaba hesapla 3 saat içinde 1662 adet hediye seçtim ve bitti. Bazıları için bazı ustalar fazla mesai yapıp yetiştirecek umarım. Pazartesi son siparişi geçicem ve biticek.

 Bu arada, bu işi yapması gereken  bir ajans var aslında. hatta kendileri perakende satış fiyatı 2,5 lira olan bi ürün için sıkı bi pazarlıkla toptan fiyata anlaşmışlar; ama o fiyat 3 lira. Bizim aldığımız fiyatsa 1 lira. Ajanslar iyi ki var, böylece onlar yerine yapacak yeni işlerim oluyor; ama parayı alan taraf yine onlar. Çok tatlı.

Sonra aynı hızla odakuleye dönüp, son nefesimi vermeden önce paşabahçedeki sipariş törenimi tamamlayıp, kutluğ ataman üstü idans bile yaptım. Ataman’da en çok girişteki lacivert koltuğa yatıp tavanı seyretme kısmını sevmiş olabilirim, utanmasam kıvrılıp uyuyacaktım. Salim kafayla bi daha gitmem lazım, balık gibi bakıyodum. İdans'ı kendime söz vermiştim, pilim bittiyse de en önde oturdum ki uyumayayım. iyi ki öyle yapmışım, gayet eğlenceliydi. bir saat boyunca gülen ve eğlenen; ama asla alkışlamayan entel adamın yanına düşmüş olmamsa sadece talihsizlik.


Şimdi evcağızımda yemek yiyorum. Bunları da kendime ibret olsun diye yazdım. Bacağım tabii ki ağrıyor; ama beklenenden az. iyi dayandı kerata. gerçi bu cumartesi kolay bitmeyecek, daha işi var. onun için şimdi biraz uyku, yastık terapisi ve egzersiz.

sabah 10:30'da atlas pasajının içinden gs'a kadar uzayan kuyruktaki filmekimi aşıkları, azminizle gurur duyuyorum. hepinize iyi seyirler, o biletleri hakettiniz.

2 yorum:

AidaSalem dedi ki...

arter sende uyku yapıyor olabilir :) piccinini'de de ikinci kattaki çocuğun yanına kıvrılıp uyumak istemiştin yanılmıyorsam :)

deryik dedi ki...

haha :) yok ama ikisi farklı uykular. ilki huzurluydu, bu tamamen yorgunluk.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker