19 Şubat 2009 Perşembe

blogsevici

bu alemlerde ödül de dönüyormuş efendim. döne döne beni bulduğu için mermaid hanfendiden naşi, haberim oldu. ödülümü sevdim, okşadım, büyük bile geldi hohohoyt :)

benim ödüllerimlerimlerim... sıralamıyorum çünkü onu yapamıyorum. sağ baştan say:

peanutbutterandblackcoffee: her zaman dediğim üzere, ortaokuldan beri takipteyim. haliyle yazınca da okuyorum. sadece adını yazsa okurum, öyle bi şi. hatta bitirsin tezini okiycam. kelimeleri seçişine kurban.

jelatin: koketliği kendine en çok yakıştıran, en komik, şu alemlerin en en enlerinden, pirimiz biri çünkü. bana ilk bıraktığı yorum çerçeveletilmiş olarak duvarımda duruyo.

la: morken tanıdığım lalalala. konfetili dünyası var onun. renkli, parçalı, yağmur gibi. kısa ve öz hallerini seviyorum. hassas gözlemlerini, serçeliğini, mimarlığını.. bikaç isim daha var böyle. şşş.

karanlık: ay böyle yorumlarını hep temkinle okumaya başladığım, eskilerden beri komik ama ciddi adam. "allah diline düşürmesin" diyerek okuduklarımdan. niyeyse :)

n7e: en güzel sinirlenenlerden. benle aynı şeylere sinirlenenlerden. ayrıca dün gece metroda aksi yöndeki yürüme bandında kayarak uzaklaşırken de fark ettiğim üzere, gerçekten ışık ışık biri.

indis: indis'in masallı hallerini ve aklıma niyeyse hep dibi çakıltaşlı turkuaz denizleri getirmesini seviyorum.

dilekrkc: okumuyomuş gibi yapıp sürekli okuyorum. hohoho.

daha çok var... inişli çıkışlı ziyaretlerim bi yana, emir bey, elsa, pepinot, ikinehir, sothyz, dide ve ve ve diğerleri illa ki ( adeta: "heyecandan şu an aklıma gelmeyen herkese teşekkürler"). blog yazmayı bırakanlar dahil. bıraksanız ödülü blogger.com'a vericem.

yeni yeni ısındıklarım, okuduğumu hala yazarına çaktırmadıklarım da var. link listemi pek sık yenilemiyorum, biliyorum.. ama olsun varsın. şu aralar blog ve blogla ilişkim rölantide. sıra gelmiyo diyebilirim. sıkılmak değil cidden, adam gibi özenememek. cam şişeleri bekliyo blog da.

bence ödülü devam ettirin ve hepimizin devasa ödülleri olsun.
ciddiyim.

11 yorum:

indis lúinwë dedi ki...

biz de seni çok.

link listesi için bi' yorum yapmıştın vaktiyle emir'in blogunda benim adresle ilgili. ben de onu çerçeveletip asmak isterim hep, huh^^

hep dedi ki...

Sevgili Deryik, tebrik ederim, ben bloglar aleminde ne kadar ödül ve ne kadar oyum varsa hepsini sana veriyorum. Ciddiyim. Ben çok sevdim bu bloğu ve yazarının beynini, yüreğini.nice ödüller alasın:)
sevgiler

dilök dedi ki...

(: ben de seni reader-da gizli takibe aldım.

jelatin dedi ki...

Hangi yorum o kanka yaa?

dedi ki...

klik. <3

divadeiwob dedi ki...

niye benim yorumlarıma temkinle yaklaşıyorsun deryikçiğim?

Adsız dedi ki...

tipinizi, korkunç görüntülerinizi ,olmayan karakterlerinizi ve tüm kokuşmuş ruhlarınızı bu toplumdan uzak tutun sizin gibi zavallı yaratıklar.yeter elbettte.

deryik dedi ki...

isimsiz: olur anlaştık. elbette yeten nedir, o muamma tabii.

ayrıca, jella benim yorumumu hatırlamadığı gibi ben de indis'e olan yorumumu tam hatırlamıyorum. döngü gülü.

Peanut Butter and Black Coffee dedi ki...

Ya Deryikko - cok mersi, bin mersi :D Beni cok cok mutlu ettin :D Torpil mi gectin yalniz bilemedim :P
Bir de yukaridaki adsiz yorumu saka olarak kabul ediyorum - hatta ciddiye almiyorum.
Seni de cok opuyorum.

Adsız dedi ki...

yani aslinda bana ne falan ama eda suner in linkini kaldir hic degilse...
hem site ortada yok hem de kendisi (yelizindunyasi.com site sahibine) hakaretten ceza almis biridir.

deryik dedi ki...

"hiç değilse"lik bi durum yok işte, listem antik çağdan sesleniyo. bi ara toptan yenilenir elbet.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker