15 Kasım 2008 Cumartesi

olabülü.

müthiş bi kabus gördüm.

meğer benim okul eylül-ekim-kasım için de devam ediyomuş. 15 kasımdayız dikkat ederseniz. tezi verdikten sonra da ders alıcakmışız. meğer diyorum, ben okula ziyarete gittiğimde (niyeyse?!) adımın asılı olduğu bi liste görüyorum, derse bekleniyorum sunum için, öyle öğreniyorum. sonra işte bi hocayla konuşup "ya pardon ben bilmiyodum bitti sandım" diycem (salaklığa gel), imkanı yok adını hatırlayamıyorum adamın. isim listesi arıyorum, görsem hatırliycam. yanlışlıkla bi sınıfa giriyorum ve yine niyeyse ders istatistik, yani üniversite dersim, master hocalarım, feci bi ortaya karışık. şaka diil, sırf üstüme gelmesinler diye tahtada integral alıp koridorlarda koşuyorum. tez hocamın sınıfına dalıyorum, tam kendisinden beklenecek şekilde "işte geldii.. şimdi hemen sunuma başla" diyo, geri çıkıyorum koşarak filan. bi de okul parasını ödememişim, e mezun sanıyorum ya kendimi, her yerde "bize kazık atmaya çalışan borçlu öğrenci" listesi, en üstte adım, kırmızıyla. sonra ara veriliyo, marisol'e koşuyorum, "ya biz tezi yazdık bitti manyak mısınız bu ne" diyorum, elinde ders notları, sunum tabloları filan, "bu üç aylık derslere göre mezun edilicez, o tez diil ödevdi" filan diyo. çok ciddi. allahım iki güne sınav var bi de, ben integral almak dışında hiçbi şi hatırlamıyorum, o da yani can havliyle. "hangi dersleri alıyorum" diye soruyorum, ders kaydım bile yok. ay bayılıciim. fade out.

mezun kabusu: olamamak.

gerçi rüyaların tersinin çıktığını düşünürsek ana rahmine dönüş sendromuyla "ya nolur bitmemiş olsun, 3 ayım daha olsun ya nolur öğrenci oliym" filan da olabilir meali. iş bulamadığım için olabilir. "ne iş yapıcan" sorusunu her duyuşumda duvara çentik atsaydım burdan fizana yol olacağından olabilir. dün gece kampüsten bahsettik diye de olabilir. olabülü, yani.

5 yorum:

Peanut Butter and Black Coffee dedi ki...

O ruyanin lise versiyonunu ben de arada bir goruyorum ya. Diyorlar ki liseyi bitirememissiniz, yeniden okuyacaksiniz - dusun universite master her sey bastan.
TED'e cok dondum ruyalarimda oyle.
Nasil hissettigini iyi bilirim :S

sothyz dedi ki...

ya ben hiç bitmeyen uçsuz bucaksız bir 6.5 senenin ardından bu eylülde okulu bitirdim.
kesin böyle rüyalar kabuslar bana da basar, zeynep davran rüyama girer PHIL111'den yine geçemedin falan der diyordum ama yok, bir tane bile.
okulun yolunu bile unuttum bu üç ayda. sanki hiç gitmemişim.
neydi bunun bi ismi vardı, beyin bi şeyleri siliyordu falan :)

gülş dedi ki...

ben hep sınav kaçırdığımı görürdüm uzun yıllar boyunca sonunda geçen yaz okulunda gerçekten de final kaçırdım. çok korkunca illa başına gelir ya insanın.
bu arada yine yakaladım deryik :)
radikal genç'teki yazın çok güzeldi, ağzına sağlık.

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Allah sabır versin valla ben deli oluyorum Deryik ya bu kadar eğitim al işsiz kal bu gençliğin durumu ne olacak. Bu arada minik bir ricam var senden lütfen çocuk istismarı yazımda bahsettiğim siteyi sende tanıt bitsin artık bu sapıklık :(

deryik dedi ki...

pbbc: aman tanrım lise! çok daha feciymiş yahu.

sothyz: daha taze. balayı günleri bunlar. en beklemediğin anda yakalar valla :)

gülş: teşekkür ederim :)

craftwoman: tamam bi göz atarım, teşekkürler.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker