18 Kasım 2008 Salı

artıpuan

hadi hep beraber müzik dinlemenin suyunu çıkaralım mı hüstın? dinleye dinleye yoralım bikaç şarkıyı. kulaklığım iğrenç derecede cızırdasa da bence bugün öyle bi gün. bugün 3-5 şarkılık, daha fazlasına gerek yok. ankara gri ve yağmurlu olunca, sadece ıslak asfalta bakarsanız istanbula, binaların yan cephesine bakarsanız den haaga benziyo. duşun altında ağlamak, yağmur yağarken yüzmek filan, hepsi aynı şey aslında.

hani çok çikolata yiyince sivilce olur ya da çok içince kusarsın. böyle bi "yetti gari" mekanizması olsa benim için. bünyem kompakt buhran doz aşımı olunca haber verse. ben giderek daha da depresif bulmasam kendimi. kurbağa gözü gibi gözlerim. giderek ağırlık çöküyo üstüme, grrri grrri. 3-5 şarkı işte, tek istediğim o bugün. habire aynı şarkılar. bi de tabii her zamankinden, garson.

köprüaltıçocuuderyikiçlendi.

5 yorum:

K®HAN dedi ki...

"böyle bi "yetti gari" mekanizması" var ve çalışıyor.

ama bazan saat kurar insan sabahın körüne,
çaldığında ise uyanmadan el atıp kapatır.
geçkalmıştır ve ona göre saat çalmamıştır.

oysa kalkmak isteyen bu bilinçle yatan sinek vızıltısına uyanır.

uyanmak istiyormusun?
:)

deryik dedi ki...

ben genelde saat daha çalmadan kaparım ya da çalınca kalkarım. bi hayrını görmedim ama istemesem de uyanıyorum. yani mekanizma da aksaklık var benim için.

Adsız dedi ki...

İçlendi olayı köprü altı çocuğu alemsin sen ya :) Valla dün de İst böyleydi müzik demişken Issız Adam2ın müzikleri gri havasına yakışır ankaranın sanırım.

pigmelerle.dans.eden dedi ki...

Deryik,
Turkiyeden bi suru kisiyle Tanzanya`da buluscam 10 gun sonra. Blog okuyucularimdan ve arkadasimin arkadaslarindan olusan bir grup. Hatta bi tanesi ogluyla Uganda`ya gecip bizimle kalcak biraz, oglu kopeklerimi merak edermis cunku :)
Uzatmadan soyleyeyim: iki tane arkadasim bana muzik CDsi yapiyorlar onlarla gondermek icin. Ben burda 3 yildir lokal hip hop dinleyip duruyorum, fenalik geciriyorum. Senden bi ricam var: bana guzel sarki listesi yapiverir misin aklina geliverenlerden? Arkadaslarima soylerim, onlar da bana yaptiklari CDye kopyalarlar. Olur mu?

deryik dedi ki...

craft woman: ankara yeterince gri, enerjim yok o filme hiç yahu.

pigmelerledans: yollandı!

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker