8 Temmuz 2008 Salı

lingo lingo

Gözlerim kocaman açılmış vaziyette bekliyorum.

Kendimi yürüyüşe verdim; ama galiba yanlış zaman. Öğlen 2 güneşinde 1,5 saatten fazla tempolu yürüyüş yaparsanız zavallı kaslarınız güneşte kalan denizanası gibi büzüşüyo (uydurdum bunu şimdi, büzüşüyodur elbet o hayvan) ve başınız sıcacık oluyo. o sıcaklık hiç geçmiyo. rüzgar eser geçer diye yine yürüyosunuz. allahım aklıma mukayet ol çok salakça hareket etmeye başladım. bari saat takiym de zamanın farkına variym.

ankara sokaklarında kayısı ağacının altına çarşaf serip ağaç sallama seferberliği yaşanıyo. koca koca göbekli amcaların kayısı neşesi aslında çok şirin ve üstelik o kayısılar cidden leziz. bahçesinde kayısı ağacı olup da sallamayacak olan varsa mahallenin çocuklarına haber versin, yazıktır. toplayıp reçel yapan da günün annesidir.

iki gündür stroop waffel krizi yaşıyorum.
minik seramik kase/vazo/kuş biblosu kadar güzel bi şi yok. seramik denen malzemeye de, boyasına da büyük bi sevgi besliyorum. hareli hareli olsun tercihen.

dink davası sürüyo. mahkemedeki laçkalığın boyutları, hakimi bilmem ama, benim midemi bulandırdı. bütün arsızca laflr, küfürler, efelenmeler yayıldı ortalığa. hakim tarafından tek bi uyarı yok... sokakta bira içen iki genç bulsa ağalık taslayan polis eğer bu ağalığında tutarlı olsaydı o ogünün böğrüne silah kabzasıyla vururdu. hoş, insan arkadaşına öyle şeyler yapmaz. ayıp.

4 yorum:

jelatin dedi ki...

Radikal'de duruşmada geçen konuşmaları okuyunca inanamadım. Herifte nasıl bir kendine (ve arkasına) güven varsa mahalle kavgasına tutuşmuş gibi atıp tutabiliyor. Okuyorum, ağır çekime alınmış uyduruk bir Türk dizisi izliyor gibiyim. Ciddiye almamamız gereken, dikkatimizi aslında çok da vermememiz istenen 3. sınıf televizyon dizileri gibi. Mahkeme filan di mi, mülkün temeli, böylesi bir ucuzluk yüreğimi sıkıştırıyor. Kinle doluyorum.

metu26 dedi ki...

Belkide kinle dolmanızı istedikleri için bu 3. sınıf diziyi izliyorsunuzdur..

izumi dedi ki...

teyzem bahçesindeki kayısıları dağıtmış dağıtmış bitirememiş. yarın bize gönderecek. ankarada lezzetti kayısı oldugunu bilmiyordum :)

deryik dedi ki...

ankaranın armudu diye bi efsane var. iyisini ayılar yediği için çıkartılmış bi safsata o. esas meselemiz kayısı :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker